Agencja Wypisz Wymaluj ma krótką historię, ale sporo ciekawych inicjatyw na koncie. Najnowszą jest Łeb Working, czyli cykl prezentacji i wykładów specjalistów od marketingu oraz social mediów, należących do krajowej czołówki. Tym samym nie trzeba już jechać do Warszawy albo Poznania, żeby posłuchać na przykład Pawła Tkaczyka – wystarczy odwiedzić Piano Bar (dawniej City Box) w Koszalinie.

Właśnie Paweł Tkaczyk mówca publiczny – jak sam o sobie mówi – był pierwszym gościem cyklu. Uważany jest za guru w dziedzinie budowania marek i popularnego obecnie storytellingu. Ma na koncie trzy poczytne publikacje książkowe, z których jedna zdobyła nawet miano marketingowej książki roku. To co w nich najciekawsze, to minimalna dawka teorii, a za to mnóstwo inspirujących przykładów z polskich realiów.
Paweł Tkaczyk to przy tym rzeczywiście znakomity mówca, którego słucha się z najwyższą przyjemnością. Kiedy mówi o marketingu, wszystko wydaje sią proste. Ale to tylko dlatego, że posiada on ogromną wiedzę pochodzącą z bardzo bogatej praktyki. Nic dziwnego, że jego szkolenia i inne wystąpienia przyciągają zawsze komplet słuchaczy. Nie inaczej było w Koszalinie podczas inauguracji Łeb Workingu.

Agencja Social Media i Online Marketingu Wypisz Wymaluj powstała w 2016 roku jako firma dwuosobowa. Obecnie to dziewięcioosobowy zespół młodych ekspertów od zawartości publikacji internetowych, mediów społecznościowych, grafiki, copywritingu i reklamy. Sami o sobie mówią: „Specjalizujemy się w prowadzeniu komunikacji w różnych kanałach mediów społecznościowych w oparciu o cele wizerunkowe, rozpoznawalności marki, sprzedażowe oraz employer branding. Z powodzeniem prowadzimy płatne kampanie na Facebooku, Instagramie i w Google. Nasze działania doceniono, przyznając nam w 2017 roku nagrodę w konkursie “Koszaliński Denar 2017” w kategorii Objawienie Roku. Nie osiadamy jednak na laurach – stale podwyższamy nasze kwalifikacje, organizując szkolenia z najlepszymi prelegentami z kraju. Działania poszerzamy również o edukację rynku poprzez eventy dla osób żądnych wiedzy marketingowej.”

Mateusz Sudoł, jeden z założycieli Wypisz Wymaluj, wyjaśnia genezę Łeb Workingu: – Pomysł zakiełkował w naszych głowach jakiś czas temu. Na wszystkie wartościowe konferencje i warsztaty trzeba jeździć do Trójmiasta, Warszawy czy Poznania. Tak zrodził się pomysł wydarzenia, które zorganizujemy na miejscu, a które jakością nie będzie odbiegać od największych przedsięwzięć w branży marketingowej. Doszliśmy do wniosku, że wiedzą w najlepszym wydaniu trzeba się dzielić, a edukować powinniśmy nie tylko siebie, ale i rynek.

Kolejna edycja Łeb Workingu planowana jest na połowę czerwca. Prelegentką będzie Janina Bąk, ekspertka w dziedzinie analizy statystyk na użytek działań marketingowych, autorka bloga www.janinadaily.com. Temat jej wykładu to „Błędy w analizie danych, które mogą Cię sporo kosztować. Również dosłownie”. Informacje na temat wydarzenia i warunków uczestnictwa znaleźć można na stronie Agencji Wypisz Wymaluj.