0F6A9859 Prestiżowy Adres

Urbaniak Inwestycje – Uśmiechnięta i pomocna doradczyni to skarb

Zakup nieruchomości, zwłaszcza kiedy mowa o pierwszym samodzielnym mieszkaniu, jest dla większości osób ogromnym przeżyciem, a nawet niekiedy źródłem stresu. Wszystko odbywa się spokojniej, jeśli obok jest ktoś, na czyje wsparcie można liczyć w każdej chwili. Tak działają doradczynie Klienta firmy Urbaniak Inwestycje, które towarzyszą Nabywcom od momentu wyboru lokalu, przez cały proces budowy, aż do finalizacji transakcji czyli przekazania kluczy i zawarcia Umowy Sprzedaży.

Joanna Urbaniak z Zarządu Spółki Urbaniak Inwestycje jest przekonana, że przyjęta przez firmę formuła obsługi Klientów doskonale się sprawdza: – Nasi doradcy prowadzą klientów przez cały proces sprzedaży, czyli od wyboru lokalu po przeniesienie prawa własności i przekazanie kluczy. Moim zdaniem ważne jest, aby Klient miał stały kontakt z jednym opiekunem, który zna jego sprawę, jego preferencje i który kompetentnie służy odpowiedziami na rozmaite pytania, pojawiające się po drodze. Myślę, że jest to dla kupujących duży komfort.

Pani Joanna dodaje: – W Urbaniak Inwestycje już wiele lat temu podjęliśmy decyzję o tym, że będziemy projektować nieruchomości, które odpowiadają realnym potrzebom mieszkańców. Wiemy, że inwestycja w mieszkanie czy dom jest dla każdego niezwykle ważnym wydarzeniem w życiu. Każdy chce wybrać mądrze. Proponujemy więc obejrzenie nieruchomości, które zbudowaliśmy zwracając uwagę na aspekty, które interesują Klienta na przykład: zieleń, place zabaw, architekturę samych budynków, części wspólne. Pomoc Doradcy Klienta jest tutaj kluczowa, bo to On na każdym etapie transakcji nie tylko dostarcza potrzebnych informacji, ale również precyzyjnie rozpoznaje potrzeby danej osoby. Wiemy, że ludzie, którzy nam zaufali, czują się dobrze, bezpiecznie i szczęśliwie w swoich domach. To dla nas największa wartość.

svg%3E Prestiżowy Adres

Spółka Urbaniak Inwestycje jest rodzinną firmą deweloperską z centralą w Chojnicach. Inwestycje prowadzi w tym mieście, w Koszalinie, Szczecinku i Charzykowach. Ma na koncie grubo ponad tysiąc lokali mieszkalnych oddanych do użytku oraz kilkaset w realizacji. Obecnie oferuje ponad 150 mieszkań i domów we wspomnianych czterech lokalizacjach. W każdej Klienci mogą liczyć na pomoc kompetentnych doradczyń: w Koszalinie jest to Monika Mikołajczak, w Chojnicach – Daria Czupa (czuwa również nad inwestycją pod nazwą Zielona Przystań w Charzykowach), a w Szczecinku obsługą klientów zajmuje się Paulina Rymon-Lipińska.

Joanna Urbaniak podkreśla: – Niewątpliwym atutem jest pomoc Doradczyń w zakresie kontaktu z architektem w przypadku, kiedy Klienci chcą wprowadzić w projekcie wybranego mieszkania jakieś zmiany. Chodzi o rozmieszczenie ścian działowych albo rozmieszczenie przyłączy wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, miejsce ulokowania gniazdek elektrycznych lub telewizyjnych oraz wypustów oświetleniowych. Nie u wszystkich deweloperów jest to możliwe. My wychodzimy z założenia, że możliwość wprowadzenia korekt na etapie budowy oszczędza czas i pieniądze w okresie późniejszym i jest elementem komfortu Inwestorów.

Jak wspomniana opieka nad nabywcami wygląda w praktyce? Daria Czupa opisuje ją tak: – Mój kontakt z klientem najczęściej rozpoczyna się od rozmowy telefonicznej. Po niej następuje spotkanie w biurze, a następnie na obiekcie. Kolejne kroki to formalna rezerwacja określonego mieszkania i przygotowanie dokumentów do zawarcia umowy deweloperskiej. Jednocześnie kieruję Klienta do współpracującego z nami doradcy kredytowego, bo wciąż większość osób nabywa mieszkania z użyciem kredytu hipotecznego. Tu warto zaznaczyć, że doradca kredytowy jest niezależny od nas i od banków. Jego rola polega na wskazaniu oferty najkorzystniejszej dla konkretnego Klienta, przy czym wynagrodzenie doradcy leży po stronie wybranego banku – podkreśla nasza rozmówczyni.

Pani Daria dodaje: – Ważnym momentem w mojej współpracy z Nabywcą mieszkania jest rozważenie, czy do zaproponowanego projektu mieszkania nie byłoby warto wprowadzić jakichś zmian, jeśli chodzi o podział przestrzeni i rozlokowanie instalacji. Nasza firma daje taką możliwość w trakcie realizacji inwestycji. Możliwe jest przesunięcie ścianek działowych, przeniesienie instalacji wodnej albo elektrycznej. Powoduje to, że już na wczesnym etapie klienci mają przemyślany docelowy układ mieszkania. Korzysta z tej możliwości większość naszych klientów.

Kolejnym etapem, który klienci przechodzą ze wsparciem Doradcy, jest zawarcie umowy deweloperskiej, odbiory techniczne mieszkań. Wszystko kończy się wręczeniem klientom kluczy do wymarzonego mieszkania oraz sporządzeniem aktu notarialnego a więc przeniesieniem prawa własności– mówi Daria Czupa.

Czy zdarzają się Klienci, którzy powracają? Pani Daria potwierdza: – Bywają takie sytuacje. Niedawno Klientka była miło zaskoczona, że już podczas rozmowy telefonicznej rozpoznałam osobę z którą mam przyjemność rozmawiać. Klienci stają się nam bliscy, ponieważ towarzyszymy im w ważnych decyzjach życia. Jest mi niezmiernie miło, kiedy zwracają się do mnie z rozmaitymi pytaniami, bo to świadczy o tym, że darzą mnie zaufaniem. Dla mnie zaś najmilsze są chwile, kiedy już na finał całego procesu sprzedaży słyszę, że klienci czuli się zaopiekowani, że moją obecność odbierali jako wsparcie. Takie słowa są swoistą nagrodą za pracę, dają mi dużo satysfakcji.

Podobnie mówi o swojej pracy Monika Mikołajczak: – Kluczowy jest początkowy kontakt, pierwsze rozmowy i pierwsze spotkania. Staramy się wtedy wyjaśnić wszystko w szczegółach. Jednak im bliżej zakończenia prac budowlanych, kontakt z Klientem jest bardziej intensywny, ponieważ są ciekawi, jak wygląda ich mieszkanie. Od pewnego momentu wizyta na budowie jest możliwa, a Klienci chętnie z tego korzystają.

svg%3E Prestiżowy Adres

A co Klienci najczęściej zmieniają, mając prawo modyfikowania planów? Pani Monika wyjaśnia: – Chyba najczęściej zmieniane jest miejsce podejścia pod wannę, prysznic albo odpływ liniowy. Jest to konsekwencją już zaprojektowania łazienki. Na etapie budowy jest to stosunkowo łatwe. Później, kiedy instalacje są rozprowadzone i położony zostanie tynk na ścianach, taka zmiana jest bardziej kłopotliwa. Niektórzy nabywcy szukają u nas rady w tej kwestii, a my chętnie dzielimy się doświadczeniem swoim i pochodzącym od innych klientów. Zresztą zawsze podchodzimy do sprawy indywidualnie i ze starannością, jakby chodziło o nasze własne mieszkanie.

Monika Mikołajczak podkreśla, że praca doradcy daje jej dużo satysfakcji: – Miło jest usłyszeć dobre słowo na finał, kiedy przekazujemy Klientom klucze. A bywają momenty, że pojawia się szczególne wzruszenie. Miałam niedawno taką sytuację, że klientka była tak przejęta i szczęśliwa, że jej emocje udzieliły się również mnie i poczułam, że zakręciła mi się łezka w oku. W trakcie całego procesu stajemy się dobrymi znajomymi. Nasze kontakty trwają co najmniej kilka miesięcy a czasami nawet dwa lata. To wystarczy z powodzeniem, żeby nawiązała się nić wzajemnej sympatii.

Joanna Urbaniak z zarządu spółki Urbaniak Inwestycje kwituje: – Co pewien czas organizujemy dni otwarte, które są okazją, by z bliska zobaczyć naszą jakość, pomysły aranżacyjne. Przewodniczkami po danej inwestycji są wówczas nasze Doradczynie. Odpowiadają na dziesiątki pytań nie tylko związanych z samą budową, lecz również na pytania o rozmaite sprawy formalne i procedury bankowe, a także prawne, które pojawiają się w związku z nieruchomościami. Panie są do tego dobrze przygotowane, bo systematycznie uczestniczą w szkoleniach dotyczących zmieniających się przepisów.

Biuro sprzedaży mieszkań
Patio Apartments

Koszalin, ul. Generała Józefa Hallera
+48 730 740 667
sprzedaz@patioapartments.pl