Twarzą kolekcji jesień-zima 2017/2018 marki PATRIZIA ARYTON została Natalia Siódmiak, topmodelka pracująca dla domów mody Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, regularnie pojawiająca się w magazynach “Harper’s Bazaar” i “Vogue”. Tym razem przed obiektywem fotografki Magdaleny Łuniewskiej zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między marką PATRIZIA ARYTON a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji, pełnej kolorów i subtelnego, zmysłowego piękna.

 

Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie dopełniających się stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami.

 

 

MODERN RETRO

Rozpoczęcie jesiennego sezonu reprezentują ultra kobiece formy z nutą postmodernistycznego stylu, które ożywają w nowoczesnych i blokowych połączeniach kolorystycznych. Sylwetka jest podkreślona przez minimalistyczne i wyważone cięcia, które zostają zintegrowane w monokolorystycznych tkaninach.

 

 

TWISTED CLASSICS

Współczesna reinterpretacja kobiecej klasyki czerpiąca ze złotej ery lat 60. Linia została podzielona na dwie odsłony kolorystyczne. Pierwsza z nich utrzymana jest w ciepłych odcieniach złocistego beżu uzupełnionego delikatnym odcieniem błękitu. Druga to połączenie strukturalnych szarości z dodatkiem ponadczasowej czerni. Sylwetka jest wyrafinowana i harmonijna z subtelną nutą retro glamour.

 

OUTDOOR CHIC

Linia ta jest esencją naturalności i nonszalanckiego stylu, który został zaszyty w komfortowych, nowoczesnych formach oraz luksusowych miękkich materiałów. Sylwetka jest lekko wydłużona, zbudowana z otulających i strukturalnych warstw dzianin, tworzących spójną całość, która sprawdzi się w codziennych niewymuszonych stylizacjach.

 

URBAN NOMAD

Linia czerpie inspiracje z etnicznej, współczesnej sztuki rzemiosła, która zostaje połączona z modowym echem lat 70. Sylwetka – tworzona na bazie blokowych połączeń kolorystycznych, podkreślona jest przez czyste cięcia i wyrafinowane detale.

 

Magdzie Łuniewskiej, która kolejny raz stanęła za obiektywem, portretując kampanię marki, udało się stworzyć fotografie, które tworzą wyjątkowo spójną całość, a jednocześnie podkreślają zróżnicowanie poszczególnych linii. W kampanii widzimy też projekty stworzone we współpracy z Dawidem Tomaszewskim, pokazane po raz pierwszy w styczniu br. podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin. Za subtelne i zmysłowe stylizacje zgodne z duchem i filozofią marki odpowiada Ania Poniewierska. Kolekcja PATRIZIA ARYTON x Dawid Tomaszewski dostępna jest od początku września w salonach marki i platformach online. W Koszalinie – w nowym salonie marki przy ulicy Zwycięstwa 46 (vis-à-vis ratusza).

 

 


PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 r. funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.