leb working digital 34 Ludzie

Nie jedziesz na szkolenie, szkolenie przyjeżdża do ciebie

Agencja Wypisz Wymaluj ma krótką historię, ale sporo ciekawych inicjatyw na koncie. Najnowszą jest Łeb Working, czyli cykl prezentacji i wykładów specjalistów od marketingu oraz social mediów, należących do krajowej czołówki. Tym samym nie trzeba już jechać do Warszawy albo Poznania, żeby posłuchać na przykład Pawła Tkaczyka – wystarczy odwiedzić Piano Bar (dawniej City Box) w Koszalinie.

Właśnie Paweł Tkaczyk mówca publiczny – jak sam o sobie mówi – był pierwszym gościem cyklu. Uważany jest za guru w dziedzinie budowania marek i popularnego obecnie storytellingu. Ma na koncie trzy poczytne publikacje książkowe, z których jedna zdobyła nawet miano marketingowej książki roku. To co w nich najciekawsze, to minimalna dawka teorii, a za to mnóstwo inspirujących przykładów z polskich realiów.
Paweł Tkaczyk to przy tym rzeczywiście znakomity mówca, którego słucha się z najwyższą przyjemnością. Kiedy mówi o marketingu, wszystko wydaje sią proste. Ale to tylko dlatego, że posiada on ogromną wiedzę pochodzącą z bardzo bogatej praktyki. Nic dziwnego, że jego szkolenia i inne wystąpienia przyciągają zawsze komplet słuchaczy. Nie inaczej było w Koszalinie podczas inauguracji Łeb Workingu.

Agencja Social Media i Online Marketingu Wypisz Wymaluj powstała w 2016 roku jako firma dwuosobowa. Obecnie to dziewięcioosobowy zespół młodych ekspertów od zawartości publikacji internetowych, mediów społecznościowych, grafiki, copywritingu i reklamy. Sami o sobie mówią: „Specjalizujemy się w prowadzeniu komunikacji w różnych kanałach mediów społecznościowych w oparciu o cele wizerunkowe, rozpoznawalności marki, sprzedażowe oraz employer branding. Z powodzeniem prowadzimy płatne kampanie na Facebooku, Instagramie i w Google. Nasze działania doceniono, przyznając nam w 2017 roku nagrodę w konkursie “Koszaliński Denar 2017” w kategorii Objawienie Roku. Nie osiadamy jednak na laurach – stale podwyższamy nasze kwalifikacje, organizując szkolenia z najlepszymi prelegentami z kraju. Działania poszerzamy również o edukację rynku poprzez eventy dla osób żądnych wiedzy marketingowej.”

Mateusz Sudoł, jeden z założycieli Wypisz Wymaluj, wyjaśnia genezę Łeb Workingu: – Pomysł zakiełkował w naszych głowach jakiś czas temu. Na wszystkie wartościowe konferencje i warsztaty trzeba jeździć do Trójmiasta, Warszawy czy Poznania. Tak zrodził się pomysł wydarzenia, które zorganizujemy na miejscu, a które jakością nie będzie odbiegać od największych przedsięwzięć w branży marketingowej. Doszliśmy do wniosku, że wiedzą w najlepszym wydaniu trzeba się dzielić, a edukować powinniśmy nie tylko siebie, ale i rynek.

Kolejna edycja Łeb Workingu planowana jest na połowę czerwca. Prelegentką będzie Janina Bąk, ekspertka w dziedzinie analizy statystyk na użytek działań marketingowych, autorka bloga www.janinadaily.com. Temat jej wykładu to „Błędy w analizie danych, które mogą Cię sporo kosztować. Również dosłownie”. Informacje na temat wydarzenia i warunków uczestnictwa znaleźć można na stronie Agencji Wypisz Wymaluj.