Stały, dysponujący trzema stanowiskami obsługi punkt handlowy otworzyła w połowie stycznia br. w koszalińskim Centrum Handlowym Atrium firma Victor-Sat.
Wcześniej w Atrium oraz w Emce działały jej mniejsze placówki, ulokowane w tzw. wyspach, czyli na wydzielonej powierzchni uliczek wewnątrz galerii handlowych. W ich miejsce powstał punkt w pełnym tego słowa znaczeniu, w którym w jednym czasie może być obsługiwanych trzech klientów.
Należąca do pana Rafała Mazura firma istnieje od 1997 roku i prowadzi działalność w Koszalinie, Kołobrzegu, Stargardzie i Trzebiatowie. W Koszalinie obecnie ma drugą placówkę przy ulicy Jana z Kolna. Jak mówi właściciel, ona również przygotowuje się do przemiany, a wcześniej do zmiany lokalu.
Victor-Sat łączy w swojej ofercie dostęp do szybkiego Internetu LTE, wszelkie usługi telefonii Plus i telewizję satelitarną Polsat Cyfrowy. Rafał Mazur wyjaśnia: – Jedno z drugim się zazębia. Klient wybierając pakiet smartDom mocno zyskuje. Klienci mogą liczyć przy tym na techniczne wsparcie z naszej strony. Korzystając z numeru 508 14 15 15, mogą zasięgnąć informacji w przypadku jakichś wątpliwości. Jeśli kłopot z podłączeniem dekodera jest duży, co się może zdarzyć w przypadku telewizorów starszej generacji, kierujemy do domu klienta naszego technika. Poza tym jeśli informacja uzyskania w punkcie obsługi okaże się niewystarczająca, klient zawsze może zadać pytanie konsultantom dyżurującym w ramach ogólnej infolinii Plusa i Polsatu.
Jak się okazuje, również w przypadku wymiany telefonu klienci mogą liczyć na wsparcie: – pomagamy skopiować kontakty oraz wszelkie dane zapisane w pamięci aparatu albo na karcie pamięci – mówi Rafał Mazur.
Otwarcie nowego punktu zwróciło uwagę klientów Atrium. Już pierwszego dnia odwiedziło go więcej gości niż zazwyczaj odwiedzało wcześniejszą placówkę.
– Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług – zachęca Rafał Mazur. – Zmiany wprowadzamy z myślą o klientach, ich komforcie i wygodniejszych warunkach obsługi.