Dokładnie w 20 lat od momentu powstania koszaliński salon marki Škoda przeszedł gruntowną modernizację. Jego powierzchnia się nie zmieniła, lecz zarówno od zewnątrz, jak i wewnątrz wygląda on jak nowy. Zyskali klienci i pracownicy placówki.
Wnętrze jest obecnie mocno rozjaśnione. Uderza w nim wrażenie świeżości i nowoczesności. Zmieniło się nieco rozplanowanie powierzchni, a więc również sposób urządzenia i ustawienia stanowisk pracujących w salonie doradców. Zarówno oni jak i klienci z pewnością docenią latem fakt, że obiekt zyskał nowoczesną klimatyzację.
Nowością jest także urządzone na nowo stanowisko wydawania samochodów. Również inaczej niż dotychczas zorganizowany został wjazd do serwisu. Škoda nadal dzieli serwis z bratnim, ulokowanym po sąsiedzku, Volkswagenem, lecz obecnie przyjęcie aut odbywa się w bardziej uporządkowany sposób.
Zewnętrznym sygnałem pozytywnych zmian, dostrzegalnym z ruchliwej ulicy Gnieźnieńskiej, jest wygląd bryły obiektu. Dostosował się on do aktualnych standardów marki. W elewacji dominuje szkło i stalowa szarość z subtelnie dodanymi elementami zieleni – w nocy świecącymi. Na nowo urządzony został również parking dla klientów odwiedzających salon.
Trwa „Rok nowości Škody”. W jego ramach marka oferuje nowe modele: Superb, Kodiaq, Octavia, Scala i Kamiq, zachwycające dynamicznym designem, bogatym wyposażeniem oraz innowacyjnymi technologiami. Wszystkie one, atrakcyjnie wyeksponowane, obejrzeć można w zmodernizowanym salonie marki w Koszalinie. Wkrótce dołączy do nich Škoda Elroq, drugi po Škoda Enyaq, model stworzony wyłącznie w wersji elektrycznej.
Elroq łączy minimalistyczny design z solidnością i funkcjonalnością, dając kierowcy poczucie bezpieczeństwa i siły. Jego oficjalna premiera już się odbyła, inaugurując nową kampanię promującą napęd elektryczny. W jej ramach na rynek trafi sześć elektrycznych wersji modeli Škody.