izabela rogowska 21 Prestiżowy Ślub

Jakość, która nie zawodzi- Cena, która miło zaskakuje

Fot. Izabela Rogowska

Koszaliński salon firmy BOKARO przyzwyczaił klientów do tego, że wciąż wzbogaca ofertę płytek, armatury i mebli łazienkowych, oświetlenia, tapet, farb wewnętrznych a nawet systemów dociepleń ścian i materiałów budowlanych. Ułatwia przy tym wybór produktów, tworząc z nich na miejscu 90 gotowych aranżacji, które mogą być inspiracją do własnych rozwiązań i projektów. Jednocześnie na wielu poziomach (estetyki, trendów, cen) szybko reaguje na sygnały płynące z rynku.

Kolejnym dowodem na prawdziwość tych słów jest najnowsza strefa ekspozycyjna stworzona w salonie BOKARO przy ulicy Gnieźnieńskiej 11. Przedstawia ona polskie płytki renomowanej, przodującej w dziedzinie wzornictwa firmy Tubądzin. Płytki utrzymane są w zróżnicowanym stylu. Jedne wyglądają jak kamień, beton albo trawertyn, inne przypominają marmur. Jest również cała linia wykorzystująca piękny motyw florystyczny. Wszystkie znakomicie komponują się z płytkami podłogowymi imitującymi drewno.

Dawno skończyły się czasy, że „polskie” oznaczało „gorsze”. Jest wręcz odwrotnie. Polskie wzornictwo nie ustępuje nawet włoskiemu, podobnie jest z jakością produktów. Producenci ceramiki i armatury dawno przekonali się, że Polacy mają dobry gust, a szukają produktów ładnych i nowoczesnych.

Wszystkie płytki tworzące wspomnianą nową strefę w BOKARO wyglądają na dużo droższe niż kosztują w rzeczywistości. Jak słyszymy w salonie, jest to odpowiedź na potrzeby rynku i trudne czasy. Klienci będący w trakcie budowy, podejmujący ogromny wysiłek dla spełnienia marzeń o pięknych i komfortowych wnętrzach, przychodząc do salonu otwarcie informują, na jaki poziom cen są finansowo przygotowani. W tej sytuacji BOKARO poszukuje takich produktów, które te oczekiwania spełnią. Dzięki temu oferuje płytki w bardzo dobrych cenach. W niczym nie ustępują one produktom pokazywanym przez innych krajowych i zagranicznych producentów a znacznie droższym. Dlatego klienci chętnie kupują takie materiały, bo wiedzą, że nie muszą iść na żaden kompromis pod względem jakości czy designu, czy godzić się na jakieś ustępstwo w kwestii estetyki, którego by nie chcieli.

Jak podkreślają pracownicy salonu, odczuwają dużą satysfakcję z faktu, że udało im się w odpowiednim czasie wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów wywołanym przez obecną sytuację ekonomiczną. Zaznaczają przy tym wyraźnie, że nie ma najmniejszych kłopotów z dostępnością towaru. Zamówienia realizowane są w mniej więcej tydzień, a więc w czasie, który jest potrzebny na przygotowanie frontu robót na przykład podczas remontu łazienki. Skucie poprzedniej glazury, ewentualne przełożenie instalacji, gruntowanie ścian przed malowaniem, czy zaizolowanie powierzchni folią w płynie zajmuje mniej więcej tyle czasu, ile potrzeba na sprowadzenie zamówionych płytek. Może ktoś zapytać, dlaczego nie są dostępne od ręki, wprost z magazynu przy ulicy Gnieźnieńskiej 11. Trzeba wyjaśnić, że salon mając 90 przykładowych aranżacji, nie byłby w stanie takiej ogromnej liczby elementów wariantowych u siebie zgromadzić, choć dysponuje ogromną powierzchnią pod dachem. Jednak jest tak dobrze zorganizowany, że w czasie do siedmiu dni dostarcza to, co potrzebne klientowi, a klienci bardzo to doceniają.

Kontakt

Koszalin, ul. Gnieźnieńska 11
tel./fax: 94 346 09 02, koszalin@bokaro.pl

Kołobrzeg, ul. Sienkiewicza 17F
tel./fax: 94 351 12 08, tel. kom. 607 111 772

Słupsk, ul. Główna 2b,
tel./fax: 59 841 53 66