Mercedes-Benz Mojsiuk znowu wśród najlepszych. Firma została wyróżniona przez centralę Mercedes-Benz za usługę Service 24h. Oznacza to, że klienci mogą liczyć na skuteczną pomoc specjalistów z Mercedes-Benz przez całą dobę. Niezależnie od tego, w jakim krańcu nie tylko Polski, ale i Europy się znajdują.

 

IMG_4969

 

– Każdego roku centrala Mercedes-Benz Polska, na podstawie kilku wskaźników, wybiera najlepszy serwis swoich samochodów osobowych – opowiada Wojciech Strzelczyk, szef serwisów samochodów osobowych firmy ASO Mercedes-Benz Mojsiuk. – Brana jest pod uwagę ilość przyznanych spraw, ilość odmów pomocy w tych sprawach oraz ilość zgłoszeń, które udało się zrealizować na drodze, po przyjeździe na miejsce. Po przeanalizowaniu wszystkich punktów okazało się, że nasz serwis jest najlepszy w Polsce. Co ciekawy – drugi raz z rzędu. Rok temu również odebraliśmy taką nagrodę.

Servis 24h to usługa, która jest powiązana z doskonałym programem moblinościowym przeznaczonym dla klientów Mercedes-Benz. Dotyczy ona wszystkich tych, którzy regularnie korzystają z Autoryzowanych Stacji Obsługi. Nie musimy tutaj być pierwszym właścicielem danego samochodu, nie musi być również nowy i zakupiony w szczecińskim salonie.

– Usługa obejmuje również starsze auta, do 30 lat – podkreśla szef serwisów. – Gdy w aucie, które jest pod naszą opieką, przydarzy się jakakolwiek awaria właściciel może liczyć na darmową pomoc naszego serwisu. Sytuacja może się przytrafić w Koszalinie, Szczecinie, w Warszawie czy nawet we Włoszech. Pomoc obejmuje całą Europę i polega na tym, że trzeba zadzwonić wówczas na infolinię i zgłosić usterkę. My wysyłamy serwisantów, którzy starają się usunąć awarię na miejscu. Gdy nie jest to możliwe gwarantujemy, na nasz koszt, kontynuację podróży: czy to autem zastępczym, czy innym środkiem transportu.

Serwisanci przyznają, że usługa świadczona jest na najwyższym poziomie. Możemy liczyć na taką samą pomoc, jak w innych, większych i bogatszych krajach świata. Zdarzają się na drodze różne, nieprzewidziane sytuacje. Czasami potrzebna jest nawet pomoc przy naładowaniu akumulatora, czy wymianie koła. Możemy na nią liczyć dzięki usłudze Servis 24h.

– Zdarzyły się przypadki, że na miejscu nie mogliśmy usunąć awarii. Przerwała rodzinie podróż na wypoczynek. Lecieli dalej samolotem, a koszty biletów pokrył Mercedes-Benz . W tym czasie zabraliśmy auto do naprawy. Chciałbym, by wszyscy klienci wiedzieli o tym, że mogą liczyć na naszą pomoc w każdej sytuacji związanej z ich autem – mówi Strzelczyk.

 

Nagrody nagrodami, ale najlepszym świadectwem jest zawsze opinia klientów. Łukasz Zima przyznaje, że jest bardzo zadowolony z pomocy szczecińskiego serwisu.

– Zakup Mercedesa to nie tylko zakup samochodu ale również pewność zapewnienia mobilności w przypadku awarii również po okresie gwarancji. Usługa Service24h to pewność, że przypadku awarii mogę liczyć na pomoc o każdej porze dnia i nocy. Cieszy mnie bardzo fakt, że pracownicy stacji z której na co dzień korzystam są w tym zakresie najlepsi w Polsce bo to oznacza, że wielokrotnie zaoferowali pomoc ludziom, którzy nagle znaleźli się w trudnej sytuacji i jak widać była to pomoc na najwyższym poziomie – przyznaje.

Słowa te potwierdza Mikołaj Zarzycki z Autopark Group: – Kiedyś wracając z dziećmi z urlopu uszkodziliśmy oponę w samochodzie. Noc, deszcz, jeszcze wiele kilometrów do domu, a tu taka paskudna sprawa. Normalnie człowiek na własną rękę byłby zmuszony szukać rozwiązania, ale na szczęście Mercedes oferuje swoim Klientom usługę Service24h – wymiany koła dokonano na drodze i mogliśmy jechać dalej. Szybko, miło i sprawnie. Dodam, że pomimo iż nasz samochód był po okresie gwarancji producenta usługa była całkowicie bezpłatna – wystarczy tylko wykonywać przeglądy w ASO.

To nie jest jedyne wyróżnienie, jakie w ostatnim czasie przypadło firmie Mercedes – Benz Mojsiuk. Otrzymała także certyfikat przynależności do programu Parts Pro. Posiadają go tylko czterej polscy dealerzy. Audyt został przeprowadzony przez zewnętrzną firmę. Wspomniany program oznacza, że wszystkie niezależne warsztaty mogą liczyć na pomoc Mercedes-Benz w kwestii zamówienia niezbędnych części. Dodatkowo mogą skorzystać z oryginalnego programu pomagającemu dobrać części zamienne, czy uzyskać szereg niezbędnych informacji.

– Cieszę się, że udało nam się doprowadzić osiągnąć tak wysoki poziom jakości usług który jest doceniany nie tylko w Szczecinie, ale i w całej Polsce – podsumowuje Kazimierz Mojsiuk – Prezes Mercedes-Benz Mojsiuk – Nagrody, które każdego roku otrzymujemy mobilizują nasz zespół pracowników do jeszcze cięższej pracy bo najważniejsze jest bowiem zadowolenie klientów. Jestem wdzięczny naszym klientom za tak pozytywne opinie bo dzięki ich głosom jesteśmy tak wyróżnieni .

 

 

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług i do zapoznania się z aktualną ofertą promocyjną serwisów:

– w Koszalinie: +48 94 34 77 350,
– w Szczecinie: +48 91 48 08 700,
– w Gorzowie Wlkp.: +48 95 30 10 000

www.mojsiuk.mercedes-benz.pl,
szukaj nas również na facebook`u: www.facebook.com/MercedesMojsiuk