izabela rogowska 3 1 Prestiżowy Ślub

BOKARO – przegląd najnowszych trendów

W koszalińskim salonie firmy BOKARO przy ulicy Gnieźnieńskiej od połowy października można oglądać nowe, imponujące aranżacje łazienek. Firma przyzwyczaiła już klientów, że w ten sposób podsuwa im inspirujące sposoby wykorzystania dostępnych na miejscu płytek, mebli i armatury.

O komentarz do prezentowanych aranżacji poprosiliśmy pana Norberta Koselskiego, dyrektora BOKARO: – Skoncentrowaliśmy się na nowościach, między innymi spod znaku Terazzo firmowanego przez Tubądzin. Jest to kolekcja autorstwa Macieja Zienia, w której mamy do czynienia z pięknym połączeniem koloru czarnego ze złotem. Ale to złoto nie jest krzykliwe. Trzeba podejść do płytki, żeby zauważyć, że zostało ono bardzo subtelnie i elegancko użyte.

 

 

Generalnie wyłaniają się nowe wyraziste trendy. Nadal popularne są płytki na wysoki połysk płytek, czyli polerowane, ale obok nich mamy do czynienia z półmatami i odważną kolorystyką, w tym nawet z płytką czarną. Dopiero po jej wyeksponowaniu widzimy, jak jest ona atrakcyjna i że wcale nie musi być przytłaczająca, a dodatek złota lub duży format powodują, że staje się ona bardzo interesująca.

Coraz bardziej na topie jest odwoływanie do betonów czy wręcz keramzytów. O ile taki materiał jest już chętnie stosowany na podłogach, to na ścianach w mniejszym stopniu. Ale my w naszym salonie staramy się ponownie być prekursorami trendu i to pokazujemy. Bo nie wszystko to, co prezentujemy służy celom utylitarnym, czyli sprzedaży. Kierujemy się również chęcią wskazywania zaskakujących rozwiązań.

 

 

Nawet tak klasyczne marki jak Atlas Concorde zaczynają włączać do kolekcji odważne kolory – np. zieleń antyczną, miętę, zgniłą zieleń. I to w połączeniu z szarą deską podłogową. To wszystko razem stanowi spójny koncept, atrakcyjny dla klientów.

Można obecnie u nas oglądać również wyeksponowane produkty z linii Marvel Edge, która pokazuje bardzo odważny kamień – agat. Ma on fakturę graficzną typowego marmuru, ciężkiego kamienia. W Polsce to nie jest jeszcze popularne. Gdybyśmy pojechali do Mediolanu, to zobaczylibyśmy, że Prada ma salony w tych właśnie płytkach. Prestiżowe marki odzieżowe korzystają ze wzornictwa, które proponuje Atlas Concorde. My to mamy dla naszych klientów w Koszalinie.

Podkreślam: zależy nam na tym, by klient który wchodzi do BOKARO znajdował różnorodność i odpowiedź na każde zapotrzebowanie oraz preferowany styl. Dlatego mamy również ekspozycję Doroty Koziary, która przygotowała piękne kolekcje w mono kolorze dla Tubądzina. Rzuca się w oczy wyeksponowany pudrowy róż, mięta, gołębi błękit i oczywiście biały. Przeznaczyliśmy dla tych płytek dużą przestrzeń i okazało się, że słusznie, bo bardzo dobrze się sprzedają. Klient patrząc na te kolekcje, porzuca swój konserwatyzm i mówi: to do mnie przemawia, ja chcę to mieć. Postawiliśmy na coś, co wydawało się być bardzo ryzykowne, ale po raz kolejny się sprawdziło.

Po raz kolejny zresztą stawiamy na wzornictwo włoskie i Marazzi. To nasz najnowszy koncept. Są to rzeczy to skromne, delikatne, ale w najwyższej jakości i najlepszym designie. Liczymy, że nasi klienci tutaj również odpowiedzą pozytywnie.