Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami platforma cyfrowa nc+ nosi od 3 września br. nazwę Platforma CANAL+. Dla abonentów nie wiąże się to z żadnymi utrudnieniami, bo wszelkie umowy i warunki korzystania z usług pozostają bez zmian.

W świadomości polskich odbiorców CANAL+ jest mocną marką. Kojarzą ją oni m.in. z koprodukcją filmów, które zdobywały najwyższe laury na międzynarodowych festiwalach i przyciągały uwagę milionów widzów – wystarczy tu wspomnieć „Idę” czy „Zimną wojnę”. Dobrą opinię mają o nim również kibice sportowi, znajdujący w ofercie platformy relacje z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych. Ponadto marka od zawsze postrzegana jest jako prekursor innowacyjnych rozwiązań technologicznych, bo jako jedna z pierwszych wprowadziła transmisje w HD oraz 4K, a wkrótce będzie wdrażała technologię OTT.

Platforma CANAL+ oferuje obecnie ponad 170 wyselekcjonowanych kanałów telewizyjnych, w tym ponad 100 w standardzie HD. Dostarcza również superszybki Internet LTE i usługę telefonii komórkowej. Na Platformie CANAL+ można oglądać najbardziej prestiżowe wydarzenia sportowe, hity filmowe, a także seriale oraz autorskie serie dokumentalne. Wszystko to dostępne na ośmiu kanałach premium (nieprzerywanych reklamami) z rodziny CANAL+: CANAL+ DISCOVERY, CANAL+ SERIALE, CANAL+, CANAL+ 1, CANAL+ FILM, CANAL+ FAMILY, CANAL+ SPORT i CANAL+ SPORT2. Na platformie znaleźć można szeroką gamę własnych kanałów tematycznych: nSport+, Ale kino+, Kuchnia+, Domo+, Planete+, MiniMini+ i teleTOON+.

Zbigniew Cieślak, właściciel Salonu CANAL+ mieszczącego się w Koszalinie przy ulicy Domina, mówi: – Nasi klienci zareagowali na zmianę nazwy sympatycznie. To mocna marka, która wciąż była obecna w świadomości Polaków mimo powstania nc+. Tak więc obecna nazwa platformy to dla wielu po prostu powrót do czegoś, co znali i lubili.

CANAL+-9633