DSC 3297 Wydarzenia

Koszaliński MPS coraz aktywniejszy społecznie

Wanda Stypułkowska, prezes MPS International, zasiadła w Radzie Głównej Konfederacji Lewiatan, prestiżowej organizacji pracodawców. Jej firma zaś w nowym sezonie rozgrywek będzie VIP Sponsorem pierwszoligowej drużyny szczypiornistów Gwardii Koszalin oraz patronem szkolenia młodzieży
Podczas Zgromadzenia Ogólnego Konfederacji Lewiatan wybrano nowe władze organizacji. Stanowisko prezydenta objął dotychczasowy wiceprezydent Maciej Witucki, który mówi: – Lewiatan to najsilniejsza organizacja pracodawców w Polsce. Jesteśmy prawdziwym głosem biznesu, oferującym administracji doskonałą ekspertyzę krajową i międzynarodową.

Henryka Bochniarz, która przez 20 lat pełniła funkcję prezydenta Lewiatana, została wybrana na przewodniczącą Rady Głównej Konfederacji. W powołanej na trzy lata Radzie Głównej zasiadła między innymi Wanda Stypułkowska, prezes MPS International, reprezentująca Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, którego również jest prezesem: – W Radzie Głównej będę zasiadać nie tylko jako prezes Związku, ale także jako reprezentantka Koszalina. Pozostali członkowie reprezentują dużo większe miasta.

W siedzibie MPS International w poniedziałek, 5 sierpnia, podpisana została umowa z Klubem Sportowym Piłki Ręcznej Gwardia Koszalin. MPS w nowym sezonie będzie VIP Sponsorem pierwszoligowej drużyny szczypiornistów oraz patronem szkolenia młodzieży.

MPS International w swojej niemal 30-letniej historii po raz pierwszy zdecydował się na podpisanie długofalowej umowy z lokalnym klubem sportowym. – Wybraliśmy piłkę ręczną, ponieważ jest to sport rodzinny, kojarzący się z pozytywnymi emocjami i liczymy na to, że spora grupa naszych pracowników będzie kibicować koszalińskiej drużynie – mówi Wanda Stypułkowska, prezes MPS International. – Poza tym dostrzegamy w drużynie duży potencjał. Zarząd Gwardii Koszalin przedstawił nam ambitny, ale realny plan rozwoju.

– Na koniec minionego sezonu uplasowaliśmy się w połowie tabeli, w tym roku na pewno mamy chęć znalezienia się w niej jeszcze wyżej – zapowiada Tomasz Nowe, prezes KSPR Gwardia Koszalin. – Nie ukrywamy, że naszą ambicją jest trafić do Superligi.

MPS International jako lider rynku kosmetyków, opakowań plastikowych i środków czystości jest firmą – używając języka sportowego – pierwszoligową. Świadczą o tym liczne certyfikaty związane z zarządzaniem, standardami etycznymi i środowiskowymi (IFS HPC, ECOCERT, COSMOS, ISO: 13485, 22716, 9001, 14001 oraz RSPO Supply Chain Certification Standard), a także długa lista klientów, będących największymi właścicielami marek kosmetycznych w Polsce i w Europie. – Naturalne więc jest, że MPS zdecydował się na sponsorowanie lokalnej pierwszoligowej drużyny sportowej, która – podobnie jak my – ma ambicje związane z rozwojem i kolejnymi sukcesami – tłumaczy Tomasz Tołwiński, wiceprezes MPS International.

MPS będzie wspierać pierwszoligową drużynę szczypiornistów nie tylko finansowo, ale także zaoferował możliwość zatrudnienia zawodników, którzy przyjadą do Koszalina z różnych polskich miast, by wesprzeć swoim talentem i umiejętnościami tutejszą drużynę. Niestety, piłka ręczna – nawet na tak wysokim poziomie – nie jest na tyle popularną i dofinansowaną dziedziną sportu, by zawodnicy mogli traktować grę jako swój zawód. Dzięki podjętej w MPS pracy nie będą musieli martwić się o byt swój oraz swoich rodzin.

VIP Sponsor zobowiązał się również do wpierania akcji sportowo-edukacyjnych realizowanych przez klub w koszalińskich placówkach oświatowych. Dzieci i ich rodzice otrzymają bogate zestawy kosmetyków – idealne do zastosowania po piłkarskich treningach.

Przedstawiciel VIP Sponsora obejmie także jedno stanowisko w zarządzie KSPR Gwardia Koszalin. Członkiem tego organu zarządzającego klubem z ramienia MPS International został Marcin Napierała, specjalista ds. promocji i wizerunku.

– Chcemy pokazać się nie tylko jako firma, która istnieje w Koszalinie już blisko 30 lat, ale także jako przedsiębiorstwo zaangażowane w życie lokalnej społeczności, wspierające pasje i hobby swoich pracowników – mówi Tomasz Tołwiński. – A wśród 350 osób zatrudnionych w MPS jest wielu kibiców, dlatego w hali Gwardii będziemy mieć własny sektor, w którym zamierzamy być bardzo widoczni. Także nasza marka będzie widoczna podczas meczów – logo VIP Sponsora znajdzie się w centralnym miejscu koszulek meczowych noszonych przez zawodników, a także na sporych rozmiarów banerze wewnątrz hali oraz na billboardzie nad wejściem do obiektu. Umowa między MPS International i KSPR Gwardia Koszalin została podpisana na rok i obowiązuje do 31 lipca 2020 r.