Pierwsze skojarzenia z Pierre Cardin – marka premium. Kolejne: jakość i elegancja. Klasyka, ale w nowoczesnym wydaniu. Ubrania wykonane z najwyższej klasy materiałów, wygodne i pasujące mężczyznom w każdym wieku. Znaną i cenioną markę wprowadził do oferty Dom Handlowy Saturn – już teraz dostępna jest kolekcja wiosna-lato 2019. Prezentują ją nasi modele na zdjęciach. Trzeba przyznać, że wyglądają bardzo stylowo.
Pierre Cardin to jedna z marek dystrybuowanych przez spółkę Ahlers Poland. Pod jej skrzydłami są także Baldessarini, Otto Kern, Pioneer Jeans, Jupiter, a więc marki wysokiej jakości odzieży męskiej. – Marka Pierre Cardin od dawna była obecna rynku koszalińskim, choć w innych lokalizacjach – mówi Karol Kowalewski, menedżer Domu Handlowego Saturn. – Koszalinianie są do niej bardzo przyzwyczajeni, cenią ją i lubią. Kilka sezonów temu zniknęła z lokalnego rynku. Tak się składa, że pięć lat temu Saturn nawiązał współpracę z grupą Ahlers, a tym samym do asortymentu trafiły marki Jupiter i Pioneer, bardzo dobrze przyjęte przez naszych klientów. Teraz, w naturalny sposób, dołączył do nich Pierre Cardin.
Klasyka z biglem
Dom mody Pierre Cardin powstał w 1950 roku. Jego założyciel ma 97 lat! W jego projektach, zwłaszcza z początków kariery, czuć echa zawodu wyuczonego, architekta, jak choćby charakterystyczne motywy geometryczne obecne w kolekcjach do teraz. Za sukcesem marki stoi połączenie klasyki, ale i sympatia wobec awangardy. Uniwersalność z jednej, a zamiłowanie do innowacji z drugiej. Od siedemdziesięciu niemal lat Pierre Cardin szyje z wysokiej jakości materiałów, chętnie sięgając po nowatorskie rozwiązania i technologie.
Pierre Cardin to marka premium, zatem ceny ubrań wychodzą poza standard. Warto jednak podkreślić, że w Saturnie będą o 25 procent niższe. Dlaczego? – Mamy niższą marżę niż salony znajdujące się w dużych galeriach handlowych – tłumaczy Karol Kowalewski. – Stąd ceny nie są wygórowane, a na pewno atrakcyjne wobec jakości asortymentu Pierre Cardin. Pamiętajmy, że zakup dobrej koszuli czy kurtki to inwestycja. Dobrze konserwowane ubrania mogą nam posłużyć lata, tym bardziej, że Pierre Cardin celuje w uniwersalne fasony i kolory.
To, co najlepsze
Pojawienie się tak uznanej marki to nowość, ale SDH Saturn od wielu lat proponuje klientom produkty wysokiej jakości. Na półkach znajdziemy asortyment znakomitych firm polskich i europejskich. – Jeździmy na targi branżowe, odwiedzamy showroom’y, szukamy ciekawych dostawców – mówi Karol Kowalewski. – Mamy wielu stałych, ale często wprowadzamy nowych. Na bieżąco analizujemy rynek, który jest bardzo dynamiczny, więc nie ma sensu trwać przy tych samych firmach latami. Myślę, że właśnie takie podejście sprawia, że SDH Saturn działa nieprzerwanie od pięćdziesięciu lat, w tym samym miejscu i mimo że handel przeniósł się w większości do galerii, wciąż jest jednym z najchętniej odwiedzanych sklepów w Koszalinie.
W ostatnich latach zmienił się nieco profil klienta Saturna – to dziś osoba powyżej czterdziestego roku życia, poszukująca rzeczy niebanalnych, starannie wykonanych i skrojonych oraz co wcale nie jest oczywiste w rzeczywistych rozmiarach. – Przyjęliśmy rytm sprzedaży sieciowej, podlegamy zasadzie sezonowości, a więc pojawia się u nas kolekcja wiosenno-letnia i jesienno-zimowa plus okresy wyprzedaży – mówi Karol Kowalewski. – Idziemy z duchem czasu, ale zachowując unikalny charakter, któremu zawdzięczamy wieloletnie zaufanie klientów.
Znakomite materiały, nowoczesne wzornictwo
W kolekcji wiosna/lato 2019 Pierre Cardin znajdziemy koszulki z krótkim i długim rękawem, koszule, t-shirty, bluzony, spodnie, dżinsy, marynarki, kurtki oraz bieliznę. W skrócie: naturalność i ciekawe wzornictwo. Asortyment porządkują cztery linie tematyczne: swobodna/ casualowa (Denim Academy), wygodna/turystyczna (Voyage), innowacyjna/ casualowa (Futureflex) oraz elegancka premium (Le Bleu). Całość jest skonstruowana tak, by można było swobodnie mieszać różne jej elementy. Dzięki temu coś dla siebie znajdzie i młody, i dojrzały mężczyzna. Niezależnie, czy wybierze biznesowy look czy sportową elegancję, krój regularny czy typu modern – zawsze będzie świetnie ubrany.
Szlachetność materiałów to od zawsze jeden ze znaków rozpoznawczych marki Pierre Cardin. Między innymi dlatego ubrania cieszą się niegasnącym uznaniem i są tak chętnie kupowane przez kolejne pokolenia. Marka nigdy nie obniżyła w tej kwestii poprzeczki, a wręcz przeciwnie – wyznacza trendy, wprowadzając do kolejnych kolekcji zaawansowane technologicznie materiały. Włoski denim o lewostronnym splocie, miękkie wełny (m.in. z merynosów i alpak), materiały funkcyjne, termoregulujące, stuprocentowa bawełna i bawełna egipska – to tylko kilka przykładów, a w kolekcjach znajdziemy też tkaniny z dodatkiem materiałów wysoko elastycznych i wykonane z zastosowaniem innowacyjnych technologii jak choćby kurtki z filtrem UV.
Zapewniają one niesamowity komfort noszenia ubrań, dopasowują do ciała, nie gniotą, nie mechacą, nie tracą kształtu i nie niszczą w praniu, zostawiając w tyle ubrania z sieciówek. W kolekcji wiosenno- letniej dominują oczywiście materiały lekkie i przewiewne, głównie z naturalnych materiałów.
O uniwersalności ubrań Pierre Cardin stanowi też dobór kolorystyki. W kolekcji wiosna/lato 2019 dominują różne rodzaje niebieskiego od jasnego, przez indygo, po granat, ale nie brakuje mocnych akcentów: pięknej soczystej czerwieni, limonki, żółtego. Bazą jest neutralna biel i szarość. Oczywiście pozwalające one tworzyć współgrające ze sobą zestawy. Poza dość spokojnym wzornictwem, dostępne są modele z ciekawymi nadrukami, a także propozycje dość odważne, jak prezentowane na zdjęciach koszulki i zachwycające koszule z motywem kolorowych papug.
Kolekcja jesień/zima 2019
– W przyszłym sezonie marka Pierre Cardin pojawi się w jeszcze szerszym niż obecny wyborze, choć już teraz jest on naprawdę duży – zapowiada Karol Kowalewski.
Jeśli chodzi o skład kolekcji – rewolucji nie będzie, raczej płynne przejście z pory ciepłej w chłodną. Kolorem przewodnim wybrano uniwersalny vintage camel, uzupełniony o różnego rodzaju i natężenia szarości, granaty, brązy i czerwienie, ale też dość oryginalne barwy jak np. jasnooliwkowa czy bursztynowa. Wspomniane wcześniej linie tematyczne – Denim Academy, Voyage, Futureflex i Le Bleu – zostaną rozbudowane o różnego rodzaju nowości w zakresie materiałów czy fasonów. Oczywiście poza bazą – spodniami, koszulami, koszulkami – pojawią się ubrania typowo zimowe jak kurtki, płaszcze, swetry, czy grubsze bluzy. Ponadto sporo oryginalnego wzornictwa (także geometrycznego) i kilka powrotów – na przykład kratek czy swetrów z golfem.
Sporo uwagi projektanci poświęcili rozwojowi linii futureflex, reprezentowanej w kolekcji wiosna/lato 2019. To ubrania codzienne, swobodne, ale ich naczelną cechą jest niesamowita elastyczność, co sprawia, że ubrania dosłownie stapiają się z osobą, która je nosi, niezależnie czy są to dżinsy czy t-shirt. Z kolei jeśli chodzi o materiały, największym polem eksperymentów jest linia Voyage, tworzona z myślą o panach prowadzących aktywny, mobilny, podróżniczy tryb życia. Tu priorytetem jest wygoda i względy praktyczne.
Niezależnie od pory roku, warto zainwestować w dżinsy od Pierre Cardin, tym bardziej, że denim look nigdy nie wyjdzie z mody. Do ich produkcji marka stosuje wysokogatunkowy denim, zapewniający im długi okres użytkowania, a wybierać można spośród klasycznych, z efektem sprania czy zniszczenia, luźne bądź dopasowane, z regularną lub węższą nogawką. W lecie są nieco cieńsze, w zimie izolują ciepło.
Ze względu na swój ekskluzywny charakter, kolekcja wymaga nietuzinkowej oprawy. Niebawem będzie eksponowana na antresoli Saturna, gdzie znajduje się dział męski. Staną tu designerskie lakierowane meble, pojawi się też specjalne podświetlenie. Przygotowania trwają. – Stoisko na pewno będzie widoczne dla każdego, kto wejdzie do Saturna – podkreśla Karol Kowalewski.
Nie ma wątpliwości, że będzie to jeden z najchętniej wybieranych kierunków.
Koszalin ul. Zwycięstwa 44
Godziny otwarcia: 10:00 – 18.00
soboty: 9:00- 15:00