margaret cover Temat z okładki

Jestem Emką! A Ty?

„Jestem Emką” to hasło kampanii wizerunkowej Galerii Emka w Koszalinie, która ruszyła w kwietniu tego roku. Promuje ona nową odsłonę Centrum, które od maja 2016 roku przechodzi spektakularną metamorfozę.

 

Emka jest najdłużej działającym centrum handlowym w mieście. Otwarta została w 2002 roku i w tym roku obchodzi piętnastolecie istnienia. To Centrum silnie związane z lokalną społecznością, które od lat odwiedzają stali klienci. O przywiązaniu do Emki decydują jej świetna lokalizacja i kompaktowy charakter, ale również bogata oferta dostosowana do oczekiwań i potrzeb mieszkańców Koszalina. Nie jest to kolejne, niczym nieróżniące się od innych centrum handlowe. Emka jest unikatowa, bo ma swoją osobowość.

 

Centrum z charakterem

Podkreślenie tej osobowości i lokalnego charakteru Emki jest w najnowszej kampanii wizerunkowej motywem przewodnim. Jej koncepcja opiera się na zabawie słownej bazującej na zwrocie ,,JestEM emKĄ”, w którym ukryta jest nazwa Galerii.

,,JestEM emKĄ, JestEM KoszalinianKĄ” to pierwsza kreacja z cyklu, który kontynuowany będzie przez kolejne miesiące. Grafika przedstawia uśmiechniętą kobietę – szczęśliwą koszaliniankę. Symbolizuje ona Galerię Emka – Galerię lokalną, pochodzącą z Koszalina i mocno z nim związaną. Również kolejne kreacje tej kampanii pokazywać będą, że Emka stworzona została z myślą o wszystkich mieszkańcach Koszalina, jest do nich podobna, rozumie ich potrzeby i zmienia się właśnie dla nich.

Jacek Sikorski, dyrektor Galerii, mówi: – Emka jest częścią Koszalina od wielu lat. Mieszkańcy robią tu zarówno codzienne zakupy, jak i te na specjalne okazje, przychodzą tu z rodzinami i przyjaciółmi. Bez nich by nas nie było. Bardzo ważne jest, aby Galeria zmieniała się tak, jak zmieniają się nasi klienci. W tym roku obchodzimy piętnastolecie, jest to idealny moment na przeprowadzenie generalnego remontu. Modernizujemy naszą Galerię z myślą o naszych klientach – chcemy ułatwiać i uprzyjemniać im robienie zakupów w Emce, dlatego na przykład poszerzyliśmy alejki i podnieśliśmy witryny sklepów, aby wewnątrz Galerii było więcej przestrzeni. Zadbaliśmy również o piękną i wygodną strefę restauracyjną, w której będzie można zjeść smaczny posiłek i odpocząć albo popracować, korzystając z szybkiego Internetu. Oprócz restauracji pojawią się też lodziarnia i kawiarnia, no i oczywiście mnóstwo sklepów. Naszych nowych najemców dobraliśmy bardzo starannie, tak, aby nasza oferta trafiła idealnie w zmieniające się potrzeby mieszkańców Koszalina. Zmian będzie sporo, ale jak wiemy Emka jest kobietą, a kobieta zmienną jest – kwituje z uśmiechem dyrektor Jacek Sikorski.

Jestem_Emka_zdecie_prestiz

JestEM emKĄ

Kampania marketingowa „JestEM emKĄ” została przygotowana przez międzynarodową agencję Toolbox Marketing i obejmuje wszystkie kanały komunikacji, w tym m.in. prasę, radio i Internet. Jednak główny nacisk położony został na lokalne nośniki reklamowe, zarówno w samym Koszalinie, jak i przy drogach dojazdowych do miasta. Pod względem estetycznym nowe grafiki Emki są powiewem świeżości i z pewnością nie pozostaną niezauważone. Oszczędne, ale jednocześnie wyraziste, wyglądają nowocześnie i elegancko.

 

Jestem Emką, a Ty?

Zmiany w działaniach marketingowych Galerii widoczne są również w mediach społecznościowych. To nie tylko zgodny z nową estetyką profil facebookowy Emki, ale też szybsze odpowiedzi na zadawane pytania, częstsze interakcje z fanami, ciekawsza zawartość i więcej angażujących treści. Nowa strategia zakłada wejście z mieszkańcami Koszalina w dialog i poznanie ich nie tylko jako klientów Galerii, ale przede wszystkim jako ludzi. Jedną z ciekawych akcji w ramach tej strategii będzie konkurs „JestEM emKĄ, a Ty?”, planowany na ostatni tydzień kwietnia. Emka zachęcać będzie swoich fanów do podzielenia się własną historią, pasją, opowiedzenia o tym, kim są. Wielki finał akcji odbędzie się podczas oficjalnego otwarcia Galerii Emka 20 maja br. Dla zwycięzców konkursu przewidziano wspaniałe nagrody. Po piętnastu latach Emka nie tylko zmieni swoje wnętrze, ale także odświeży wizerunek. Będzie elegancka, pełna energii i zaoferuje jeszcze więcej możliwości. To zdecydowanie miejsce, w którym trzeba być. Z okazji 15. urodzin życzymy Emce dużo szczęścia!

 

Metamorfoza Galerii Emka
Koncert Margaret

Margaret_086

Już 20 maja br. klienci zobaczą w pełnej krasie odnowioną Emkę. Będzie to moment oficjalnego otwarcia na nowo tego pierwszego w Koszalinie centrum handlowego z prawdziwego zdarzenia, które w ostatnich miesiącach przeszło gruntowną metamorfozę. Z tej okazji, a także z okazji 15. Urodzin Emki, o godzinie 20,30 na scenie przed galerią wystąpi Margaret. Gwiazda zaprezentuje najbardziej znane utwory ze swojego repertuaru, a także najnowszy singiel.

Margaret, a właściwie Małgorzata Jamroży (ur. 30 czerwca 1991 w Stargardzie Szczecińskim), należy do grona najpopularniejszych polskich wokalistek i autorek piosenek. Ukończyła XIV Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie. Następnie studiowała anglistykę na warszawskiej SWPS, ale zrezygnowała z tego kierunku, aby rozpocząć naukę projektowania w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie, którą ukończyła w 2015 roku, stając się dyplomowaną projektantką mody.

Margaret rozpoczęła karierę muzyczną w roku 2009. Początkowo jako wokalistka związana była z zespołem oNieboLepiej. W tym samym roku wygrała jeden z odcinków programu „Szansa na sukces”, w którym zaprezentowała swoją interpretację utworu „Znam Cię na pamięć” z repertuaru Moniki Brodki. Był to drugi występ Margaret w muzycznym show. Trzy lata wcześniej otrzymała wyróżnienie za zaśpiewanie piosenki „Będę czekać” Steni Kozłowskiej.

Margaret zyskała popularność w Internecie za sprawą prowa – dzonego przez siebie bloga modowego. W 2012 roku nagrała piosenkę „It Will Be Lovely Day” na potrzeby reklamy jednej z linii lotniczych. Utworem tym zyskała w sieci wielu fanów.

Naprawdę głośno o Margaret zrobiło się jednak po wydaniu przez nią singla „Thank You Very Much”, który zaprezentowała na festiwalu TOPtrendy 2012 w Sopocie. Mini album „All I Need”, z którego pochodzi utwór, był debiutem wokalistki na rynku fonograficznym w 2013 roku, notowanym na oficjalnych listach sprzedaży w Austrii, Niemczech i we Włoszech. Piosenka była także 3. najlepiej sprzedającym się utworem w Polsce w 2013 roku, za co ZPAV przyznał wokalistce wyróżnienie Cyfrowej Piosenki Roku. W lipcu 2013 roku Margaret reprezentowała Polskę podczas Bałtyckiego Festiwalu Piosenki, gdzie zajęła 2. miejsce.

W 2014 roku ukazał się jej debiutancki album studyjny „Add the Blonde”. Wydawnictwo uplasowało się na 8. miejscu na polskiej liście sprzedaży OLiS i uzyskało certyfikat platynowej płyty.

Podstawowe wydanie albumu promowały single „Wasted” oraz „Start a Fire” – oficjalny hymn Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014. Utwór ten Margaret zaprezentowała 30 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie podczas ceremonii otwarcia Mistrzostw, a wydarzenie to było transmitowane na żywo w 168 krajach. Ogromną popularnością cieszą się także inne jej utwory np. „Heartbeat”, który ma ponad 31 milionów wyświetleń na YouTube, podobnie jak „Cool Me Down” i „Elephant”.

Piosenki Margaret to jedne z najczęściej odtwarzanych utworów w polskich rozgłośniach radiowych. Singel „Cool Me Down” pokrył się w Polsce podwójną platyną, a w Szwecji, gdzie był notowany na oficjalnej liście sprzedaży – złotem. Pod koniec 2015 premierę miał drugi album studyjny piosenkarki – Just the Two of Us, nagrany w duecie z Mattem Duskiem, który zdobył status platynowej płyty.

 

Lista nagród zdobytych przez Margaret:

2013 – MTV Europe Music Awards w kategorii „Najlepszy polski wykonawca”
2013 – ESKA TV Awards w kategorii „Najlepsze video”
2013 – Glam Awards w kategorii „Nadzieja roku”
2014 – SuperJedynki w kategorii „SuperArtysta bez granic”
2014 – Plebiscyt Kobieta Roku Glamour
2014 – Plebiscyt Radia Zet w kategorii „Przebój roku”
2015 – Eska Music Awards w kategorii „Najlepsza artystka”
2015 – Eska Music Awards w kategorii „eskaGo Awards – Najlepszy artysta w sieci”
2015 – Plebiscyt Kobieta Roku Glamour w kategorii „Fashion Icon”
2016 – Eska Music Awards w kategorii „eskaGo Award – Najlepszy artysta w sieci”
2016 – Kids’ Choice Awards w kategorii „Ulubiona polska gwiazda”
2016 – Polsat SuperHit Festiwal 2016 w kategorii „Przebój Faktu – Nagroda specjalna czytelników dziennika Fakt”

 

 

Kwestionariusz gwiazdy

 

Kiedy byłam dzieckiem, chciałam zostać…
… piosenkarką (śmiech)

Śpiewam, bo…
… lubię

Muzyka jest dla mnie…
… życiem

Moje pierwsze zarobione pieniądze…
… w Ińsku – sprzątałam domki letniskowe

Żeby odnieść sukces, musiałam
… dużo pracować i nie przespać wiele nocy

Dobra piosenka to
… piosenka z ładną melodią

U współpracowników cenię…
… szczerość

Moda to dla mnie…
… zabawa

Prywatnie jestem…
… dresiarą

Dzień zaczynam…
… od zabawy z psem

Rodzina…
… jest dla mnie najważniejsza

Zawsze znajdę czas…
… dla mojej rodziny i przyjaciół

Moim marzeniem jest…
… robić to, co robię

Kiedy nie śpiewam…
… czytam książki

Moje wrażenia z Koszalina…
… sięgają dzieciństwa, przyjeżdżałam do Koszalina na konkursy piosenki.

Dewiza, którą chcę przekazać innym…
… to bycie sobą – cenię sobie bardzo kolor szary w ludziach. Cenię kiedy są sobą, kiedy mają swoje niedoskonałości. Bardzo bym chciała, żebyśmy zamiast to chować i się tego wstydzić, zaczęli się tym szczycić. To przecież czyni nas wyjątkowymi.

Fanom życzę…
… uśmiechu

 


 

Tak będzie wyglądała Emka po metamorfozie