nagroda Motoryzacja

Srebrny serwis Hondy

Wysoka jakość usług dealera Hondy Mojsiuk Auto KM w sieci autoryzowanych serwisów Hondy w Polsce po raz kolejny została potwierdzona. Autoryzowany Serwis Obsługi Hondy ze Starych Bielic otrzymał od polskiego oddziału Honda Motor Europe za 2016 rok tytuł „Srebrnego Serwisu” .

Pan Piotr Potyrało, kierownik serwisu wraz ze „srebrnym teamem” dziękuje wszystkim klientom: – To dzięki opiniom klientów otrzymaliśmy tę nagrodę. Z każdym dniem staramy się podwyższać nasze kompetencje, dążymy do ciągłego poszerzania wiedzy i udoskonalania umiejętności z zakresu obsługi posprzedażnej, aby móc jak najlepiej pomagać wszystkim osobom, które zgłoszą się do nas w trudnych sytuacjach.

IMG_0071

Wysokie oceny pracy serwisu Hondy w Starych Bielicach potwierdzają klienci spotkani w salonie firmy Honda Mojsiuk Auto KM. Z panią Zofią Gibowską rozmawiamy, gdy przy aromatycznej kawie oczekuje na swoje auto poddawane przeglądowi technicznemu. Pani Zofia od 10 lat jeździ Hondą CR-V, którą otrzymała jako prezent od męża. Z okazji? – Bo kocha – odpowiada z uśmiechem pani Zofia. Poprzednie auto oddała wówczas synowi, ale tego nie odda – od razu dopowiada. To była pierwsza w Koszalinie czarna CR-V i wzbudzała sensację. Opiekę nad swoim autem od lat pani Zofia powierza serwisowi w Starych Bielicach. Docenia jego fachowość i sumienność, przyzwyczaiła się do wysokiej jakości usług. – Nie zamierzam poznawać innych serwisów – dodaje z promiennym uśmiechem.

W serwisie spotykamy również pana Jerzego Grudzińskiego z Koszalina, właściciela Zakładu Obsługi BHP Behabet. Pierwszą służbową Hondę Civic kupił na początku lat 90. ubiegłego wieku. Później był Accord, dwie CR-V-ki i znowu Accord, który do dnia dzisiejszego jest używany w firmie. Każda Honda w firmie była kupowana i serwisowana w Starych Bielicach. Pan Jerzy najbardziej ceni sobie terminowość Serwisu, fachowość i doradztwo. Nigdy nie miał problemu ze sprzedażą kolejnych używanych aut, gdyż – jak mówi – były w bardzo dobrym stanie technicznym dzięki dbałości serwisu. Dodaje, że obsługa Serwisu Hondy niezmiennie od lat jest na najwyższym poziomie.

Krzysztof MendońPana Krzysztofa Mendonia, koszalińskiego przedsiębiorcę, spotykamy zaraz przy wejściu do Salonu. Zapytany o swoje auto odpowiada z uśmiechem, że po zakupie Hondy CR-V odwiedza tylko Serwis Honda Mojsiuk Auto KM, do którego ma duże zaufanie. Usługi zawsze wykonywane są na czas: – To nie ja czekam na serwis, ale serwis czeka na mnie. Nie martwię się zmianą oleju, zawsze jestem poinformowany co zostało zrobione i na co zwracać uwagę w przyszłości. Współpraca jest na wysokim poziomie! I jeszcze jedna rzecz, może drobiazg ale po każdym przeglądzie mam samochód wyczyszczony i starannie umyty – to duży plus dla serwisu.

Adam MajewskiW podobnym tonie wypowiada się pan Adam Majewski, właściciel hurtowni elektrycznej. Swoją pierwszą Hondę Accord kupił w 2002 roku, po kilku latach użytkowania przesiadł się do nowego Accorda, którym jeździ do dzisiaj. Pracę serwisu podsumowuje krótko: bez zarzutu. – Jestem zadowolony, obsługa jest bardzo życzliwa, punktualna i co ważne dotrzymuje słowa. Dba o jak najszybszy czas naprawy.

Jak wspomina pan Adam, pewnej niedzieli pod domem miał niemiłą niespodziankę. Uszkodzony wąż paliwowy uniemożliwił podróż. Serwis Hondy ze Starych Bielic zjawił się z lawetą po południu w niedzielę, a w poniedziałek o godzinie 9 rano Honda była gotowa do podróży. – Z czystym sumieniem polecam każdemu – podkreśla.

Arkadiusz Zawal„Przyjazny klimat, uprzejmość, życzliwość, terminowość i staranność” – tak opisuje serwis Hondy pan Arkadiusz Zawal z Kołobrzegu, właściciel Hondy Accord, którą właśnie przyjechał na przegląd. Zakupu dokonał w salonie Mojsiuk Auto KM w 2010 roku. – Kiedykolwiek zadzwonię, obsługa nigdy nie odmawia pomocy. Dlatego jestem wiernym klientem firmy i tak pozostanie – mówi pan Arkadiusz.

Grupa Mojsiuk funkcjonuje na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Znana jest w regionie z dbałości o poziom obsługi klienta i z inwestowania w szkolenia pracowników – zarówno biur obsługi klienta, jak i mechaników. Profesjonalizm pracy obu tych stref daje wyniki w postaci wysokich not wystawianych przez klientów serwisowi, jak i przyznawanych ogólnopolskich nagród.