IMG 8944 Motoryzacja, Przyjemności
Fot. Wojciech Grela

SERWISOWI LIDERZY OBSŁUGI

Grupa Mojsiuk co roku silnie zaznacza swoją obecność w rozmaitych rankingach importerów samochodów. Oto kolejny dowód: w 2015 roku w polskiej sieci serwisowej Hondy najwyższe noty od klientów otrzymał serwis koszalińskiego dealera marki – firmy Auto Mojsiuk KM.

Od dawna już standardem jest monitorowanie przez importerów poziomu zadowolenia klientów kupujących i serwisujących samochody u poszczególnych dealerów. Odbywa się to na zasadzie anonimowych kwestionariuszy albo rozmów telefonicznych z ankieterem.

IMG_8889

Jeśli chodzi o ocenę pracy serwisu, pod uwagę brane są m.in. czas naprawy, zadowolenie z obsługi podczas wizyty w serwisie, terminowość wykonania usługi. Tak zebrane dane są poddawane analizie i na koniec roku pozwalają na wyłonienie tych, z których klienci są najbardziej zadowoleni.

Na takiej właśnie podstawie tytuł Serwisu Roku w krajowej sieci serwisów Honda za 2015 rok w kategorii „Satysfakcja Klienta” przypadł koszalińskiemu dealerowi tej marki – firmie Auto Mojsiuk KM z siedzibą w podkoszalińskich Starych Bielicach. Wyróżnienie zostało wręczone podczas corocznego spotkania dealerów tej japońskiej marki, które w tym roku odbyło się 24 lutego w Pabianicach.

Zespół serwisowy firmy tworzą: Piotr Potyrało (szef), Marek Niedziałek, Krzysztof Rydzkowski, Piotr Bartoszewicz, Ziemowit Kalkowski i Damian Rybak. Postanowiliśmy zapytać kilku klientów, za co szczególnie ich cenią.

Pan Dariusz Ataman, koszaliński przedsiębiorca, zwraca uwagę na jakość obsługi: – Od pierwszego kontaktu powstaje sympatyczna więź. Informacje, jakie otrzymuje klient, są rzeczowe, konkretne. Lubię wiedzieć, na czym stoję. Czuję się wtedy traktowany serio. Właśnie w tym momencie sobie uświadomiłem, że hondami jeżdżę od 10 lat i tym co mnie związało z marką, jest właśnie serwis.

W podobnym tonie wypowiada się pan Dariusz Kawęcki z Białogardu, właściciel firmy KOMPEL: – Moje doświadczenia z serwisem Hondy firmy Mojsiuk trwają już parę ładnych lat i mógłbym je podsumować jednym słowem: super. Zanim kupiłem pierwszą hondę, miałem kilka innych aut. W jednym przypadku, mniejsza o markę, przeżywałem prawdziwy koszmar. Leasingowany samochód się psuł, serwis dealerski nie był w stanie sobie z tymi awariami poradzić. W końcu zostawiłem to auto, stało po prostu nieużywane, a ja jeździłem innym. Kiedy tylko mogłem je wykupić z leasingu, zrobiłem to i pozbyłem się go z ulgą. Od tamtego czasu korzystam wyłącznie z hond. Właśnie dlatego, że serwis jest perfekcyjny, stałem się wiernym klientem marki. Nawet moje motocykle to wyłącznie hondy!

 

IMG_8898

Renata Zielińska z Kołobrzegu mówi o swoich doświadczeniach: – Obecnie używamy w rodzinie dwóch hond, modeli CRV i accord. To nasze kolejne auta tej marki. To co mnie osobiście do niej przekonuje, to niezawodność aut i właśnie perfekcyjny serwis. Ja dużo jeżdżę, zdarzają się sytuacje, że potrzebuję jakiejś rady. Kiedykolwiek zadzwonię, nawet jeśli jest już po godzinach pracy, pan Piotr Potyrało nie odmówi pomocy. Bardzo to sobie cenię. Kiedy przyjeżdżam na przegląd okresowy, zawsze czeka auto zastępcze. Zdarzyło się kiedyś, że z powodu nagłych obowiązków nie mogłam sama przyjechać po odbiór serwisowanego samochodu. Panowie przyprowadzili mi go i zabrali samochód zastępczy. Przy takim podejściu do klienta trudno się dziwić, że ci odpłacają się przy ocenie samymi superlatywami.

Pan Robert Miętkiewicz z Koszalina, właściciel Pracowni Dentystycznej Art-Dent, jeździ hondami od ośmiu lat: – To co ogromne cenię, to świetna organizacja serwisu. Jeśli się umawiam na jakąś porę, mogę być pewny, że wszystko będzie zgodnie z ustaleniami. Poza tym zawsze jestem dokładnie poinformowany, co zostało przy samochodzie zrobione, na co zwrócić uwagę w przyszłości. No i ta ogromna życzliwość! W przypadku przeglądów serwisowych, zawsze czeka auto zastępcze, a moje odbieram czyste, posprzątane. To daje w sumie komfort, jakie wcześniej nigdzie nie doświadczyłem, chociaż korzystałem z różnych aut.

Pół żartem pól serio daleko idącą deklarację składa prof. Jan Walkowicz z Politechniki Koszalińskiej: – Dopóki będę mieszkał w Koszalinie, a nie zanosi się na jakąś zmianę, będę jeździł hondami. Serwis podsumuję krótko: bez zarzutu. Z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu. Przyjazny klimat, uprzejmość, życzliwość, uczciwość, staranność. Można mnożyć plusy, a i tak lista się nie wyczerpie.

Grupa Mojsiuk funkcjonuje już na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Znana jest w regionie z dbałości o poziom obsługi klienta i z inwestowania w szkolenia pracowników, zarówno biur obsługi klienta, jak i mechaników. Profesjonalizm pracy obu tych stref, daje wyniki właśnie w postaci wysokich not wystawianych przez klientów serwisu.